piątek, 12 września 2014

Tarta z borówkami i malinami

Witajcie w już drugim poście. Ostatnio poznałam dwójkę ciekawych ludzi Cloda i Giselle
 ok. 60-letnią parę z Francji, podróżującą kamperem po świecie. A jak ich poznałam? Mój tata mając 14 lat pojechał z nimi do Francji potem stracił z nimi kontakt, po ponad 30 latach oni nie znając jego dokładnych danych znaleźli go na facebooku i zaczęli z nim pisać. Ok. tydzień temu przyjechali do nas na 2 dni a na taką okazję trzeba było zrobić coś specjalnego a mianowicie tartę z kremem, borówkami i malinami!






Do tarty potrzebujemy :
-200 g mąki
-2 - 3 łyżki cukru pudru
-100 g zimnego masła

-1 jajko

1. Wszystkie te składniki miksujemy a potem ugniatamy 




2. teraz zawijamy ciasto w folię i na 30 min dajemy do lodówki 
potem smarujemy formę masłem i wykładamy ciasto 



3. Następnie pieczemy tartę 30 min w 180 stopniach 
Po 30 minutach stygnięcia na ciasto wylewamy krem z serka i masła 



4. dodajemy owoce i gotowe 
smacznego !!!
-A







3 komentarze :

  1. Wygląda smakowicie.
    Muszę kiedyś przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mam nadzieję że się kiedyś przyda :)

      Usuń
  2. Na zdjęciach wygląda przepysznie i w rzeczywistości świetnie smakuje.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz :) Jeśli masz bloga to zostaw linka, na pewno wpadnę, skomentuję a może nawet zaobserwuję ;)