poniedziałek, 22 grudnia 2014

Pomysł na prezent-mini SPA #4

Hej !
Dziś pomysł na mini SPA pod choinkę, ja kupiłam te i jeszcze inne rzeczy, jednak chciałam się skupić na elementach dotyczących urody :)

1. Musujące kule do kąpieli

Potrzebujesz:

-soda oczyszczona/proszek do pieczenia
-cukier wanilinowy
-oliwa
-skrobia ziemniaczana
Dodatkowo:
-esencja
-ziarenka lawendy lub inne pachnące dodatki :)

Mieszamy wszystko do uzyskania konsystencji mokrego piasku. Pod żadnym pozorem nie dodajemy wody.  Masę wkładamy do foremek po lodach albo do pudełeczka z przegródkami i mocno ugniatamy. Po kilku godzinach kulki ( w moim przypadku kostki ) są już gotowe :)




2. Sól do kąpieli- ja kupiłam ją w Rossmanie, wsypałam ją do słoiczka i... z resztą sami zobaczcie :)








3. Rzeczy które kupiłam jeszcze:

- peelingi i kremy do rąk


-peeling o zapachu owoców leśnych *-*


- mini krem do kąpieli 


- i mydło z Marsylii !! Jestem bardzo zadowolona bo są to trzy przepięknie pachnące mydła (min. o zapachu lawendy, który moja mama lubi :) ) które kupiłam na jarmarku we Wrocławiu



Jak wam się podoba ;) ?
-A




1 komentarz :

Zostaw komentarz :) Jeśli masz bloga to zostaw linka, na pewno wpadnę, skomentuję a może nawet zaobserwuję ;)